Project Attributes Online

NESCAFÉ Reakció

Posted by | | No Comments

Valódi Goldberg-gépet építeni, amellyel online felületen bárki egyedi kóddal nyerő láncreakciót indíthat el… – nem kis vállalkozás. A játék a weboldalon, illetve a Facebookon zajlott, de tévészpot, online videók, poszterek, POS-anyagok és bannerek is támogatták.

A kampány összetettsége  miatt több ügynökség együttműködésére volt szükség, ezért a Publicis mellett az Artificial Group
és a Clapp Communication is részt vett a közös munkában, és közben nem kevés NESCAFÉ 3in1 Classic elfogyasztásában.

MagneB6 edukáció

Posted by | | No Comments

Csak semmi idegeskedés! A legnagyobb kihívás természetesen az volt, hogy a komplikált információkat ne csak érthetően, hanem egyúttal szórakoztatóan tálaljuk. Animációs technika használata mellett döntöttünk,
és játékos, szerethető vizuális világot igyekeztünk teremteni.

A markáns kampány elemei citilightokon, óriásplakátokon és interaktív banneren is feltűntek.

Zewa Maszatkereső

Posted by | | No Comments

Azt is mondhatnánk: ez piszkosul sikeres volt.

A Zewa háztartási papírtörlők Maszatkereső promóciója egyszerű feltételezésre épült: játékos formában talán még a takarítás felzaklató témájára is odafigyel az internet közössége.

A tavaszi nagytakarítások időszakában két egymást követő évben is bő tízezres részvételt produkáló webes játék egyszerre volt szórakoztató és edukatív. Talán még a kosz is kevesebb lett tőle a világban.

MKSZ Antiügynök

Posted by | | No Comments

A Magyar Kábelkommunikációs Szövetség megbízásából készült, társadalmi célú kampány a tévészpotok mellett rádióban is hallható volt, illetve ambient anyagokon
és a Facebookon is feltűnt.

A közösségi oldalon virtuális rendezvényt szerveztünk, ahol a kábeltévézők megünnepelhették, hogy az átállással semmi dolguk.

Ez volt a SEMMI dolgod Fesztivál 2013, ahol persze nem végig nem volt semmi.

NESCAFÉ 3in1 Brown sugar

Posted by | | No Comments

A barna nádcukor enyhén karamellás íze, valódi kávéval. A Nescafé 3in1 különlegességét outdoor poszterek és rövid tévészpot mutatta be, benne az AMOEBA formáció ehhez
a kampányhoz írt dalával.

A reklámfilm mellett a teljes videóklipet is elérhetővé tettük; simogató érzés elmerülni
a lágy dallamokban és lenyűgöző képekben.

Groupama Kereten felüli értékek

Posted by | | No Comments

Mi van a zöld ajtó mögött?
Természetesen a Groupama Garancia biztonsága, ahogy az látható a több kommunikációs hullámot megért tévészpotjainkban.

És mi van akkor, ha a gyarapodó értékek kinövik a régi lakásbiztosítás kereteit? A válasz erre a kérdésre is természetesen a biztonság zöld ajtaja mögött keresendő.

Zewa Hapcizó kislány

Posted by | | No Comments

A poros szőnyeg? A macskaszőr?
A gyomnövény az ablak alatt? Szegény kislány addig tüsszögött, amíg nem hatástalanítottuk mindazt, ami a házában allergiás reakciót válthat ki.

A Zewa márka korábbi online játékaihoz hasonlóan itt is sikeresen mozgattuk meg
a felhasználókat. A játék és a nyeremények jó hátteret adtak az edukációs üzenetek célba éréséhez is.

Maggi Gombócválasztás

Posted by | | No Comments

A nevem gombóc. Sonkás gombóc.

A Maggi tévészpotjában ízesített grízgombócok ajánlották magukat a levesünkbe. A márka tévés kommunikációja többnyire élőszereplős, a családot fókuszba helyező, így a 3D-animációval életre keltett gombócok új színt képviseltek.

De ki megy a levesbe? A snájdig sonkás,
a tudatos sokmagvas, vagy a csábító fokhagymás?