Project Attributes Print

Algoflex Forte fejfájás

Posted by | | No Comments

Szétszakad a fejem a fejfájástól…

Verbális győzködés és túlírt headline-ok helyett a vizuális ötletre bíztuk az üzenet közvetítését. Az erős, kínzó fejfájás bemutatására egy egyszerű megoldást használtunk: a plakátokon gyűrödés és szakadás jelezte a fájdalmat.
Így érzékeltetve, hogy az Algoflex valódi fájdalomra valódi megoldást kínál.

Pozitív visszajelzések igazolták, hogy a magyar gyógyszerkommunikációs piacon ezzel
az egyszerű, de hatásos megoldással sikerült kitűnni a tömegből.

MagneB6 edukáció

Posted by | | No Comments

Csak semmi idegeskedés! A legnagyobb kihívás természetesen az volt, hogy a komplikált információkat ne csak érthetően, hanem egyúttal szórakoztatóan tálaljuk. Animációs technika használata mellett döntöttünk,
és játékos, szerethető vizuális világot igyekeztünk teremteni.

A markáns kampány elemei citilightokon, óriásplakátokon és interaktív banneren is feltűntek.

Olympos Ice Tea

Posted by | | No Comments

Jeges tea termékhez készült tévészpot félmeztelen modellek és jégkockákba merült termék képei nélkül?

Az Olympos Ice Tea bevezető kampánya eztaz utat választotta. Könnyed hangulatú rajzfilm teremtette meg a család közös frissítőjének világát.

Nem kevésbé üdítő volt a filmhez készült dal sikere is. A terjedő népszerűség hatására
kb. 30 000-es online nézettségnél letölthetővé tettük a teljes számot.

A Step Out végül az MR2 slágerlistáján
2013-ban a 4. helyig jutott!

MKSZ Antiügynök

Posted by | | No Comments

A Magyar Kábelkommunikációs Szövetség megbízásából készült, társadalmi célú kampány a tévészpotok mellett rádióban is hallható volt, illetve ambient anyagokon
és a Facebookon is feltűnt.

A közösségi oldalon virtuális rendezvényt szerveztünk, ahol a kábeltévézők megünnepelhették, hogy az átállással semmi dolguk.

Ez volt a SEMMI dolgod Fesztivál 2013, ahol persze nem végig nem volt semmi.

NESCAFÉ 3in1 Brown sugar

Posted by | | No Comments

A barna nádcukor enyhén karamellás íze, valódi kávéval. A Nescafé 3in1 különlegességét outdoor poszterek és rövid tévészpot mutatta be, benne az AMOEBA formáció ehhez
a kampányhoz írt dalával.

A reklámfilm mellett a teljes videóklipet is elérhetővé tettük; simogató érzés elmerülni
a lágy dallamokban és lenyűgöző képekben.

Groupama Kereten felüli értékek

Posted by | | No Comments

Mi van a zöld ajtó mögött?
Természetesen a Groupama Garancia biztonsága, ahogy az látható a több kommunikációs hullámot megért tévészpotjainkban.

És mi van akkor, ha a gyarapodó értékek kinövik a régi lakásbiztosítás kereteit? A válasz erre a kérdésre is természetesen a biztonság zöld ajtaja mögött keresendő.

NESCAFÉ 3in1 Paranormál

Posted by | | No Comments

„Csak segített önéletrajzot írni…”

A Nescafé 3in1 instant kávé kampánya megmutatja, milyen az, amikor már vészesen leeresztünk. És azt is, amikor egy bögre Nescaféval végre visszatérünk az életbe.

A paranormális jelenségeket rögzítő tévészpot egy újrapozicionálás részeként segített közelebb vinni a márkát a filmben látható korosztályhoz.

NESCAFÉ 3in1 Bögrekereső

Posted by | | No Comments

Piros bögre. 9 db. Megvan?

A Nescafé 3in1 piros bögréit ravaszul túlzsúfolt fotókon rejtettük el. Aztán nyomozásra invitáltuk a vállalkozó kedvűeket, például buszmegállók city light poszterein keresztül, vagy a közösségi médiában.

A Nescafé korábbi fejtörőinek hangulatát felelevenítő kampányhoz fiúk és lányok otthonát bemutató tablók, illetve egy karácsonyi témájú kép készült.

A játék nehézségéről annyit, hogy a fotósós
és az art director sem találta meg mindig
az összes bögrét.