Project Attributes TVC

NESCAFÉ Reakció

Posted by | | No Comments

Valódi Goldberg-gépet építeni, amellyel online felületen bárki egyedi kóddal nyerő láncreakciót indíthat el… – nem kis vállalkozás. A játék a weboldalon, illetve a Facebookon zajlott, de tévészpot, online videók, poszterek, POS-anyagok és bannerek is támogatták.

A kampány összetettsége  miatt több ügynökség együttműködésére volt szükség, ezért a Publicis mellett az Artificial Group
és a Clapp Communication is részt vett a közös munkában, és közben nem kevés NESCAFÉ 3in1 Classic elfogyasztásában.

MagneB6 edukáció

Posted by | | No Comments

Csak semmi idegeskedés! A legnagyobb kihívás természetesen az volt, hogy a komplikált információkat ne csak érthetően, hanem egyúttal szórakoztatóan tálaljuk. Animációs technika használata mellett döntöttünk,
és játékos, szerethető vizuális világot igyekeztünk teremteni.

A markáns kampány elemei citilightokon, óriásplakátokon és interaktív banneren is feltűntek.

Olympos Ice Tea

Posted by | | No Comments

Jeges tea termékhez készült tévészpot félmeztelen modellek és jégkockákba merült termék képei nélkül?

Az Olympos Ice Tea bevezető kampánya eztaz utat választotta. Könnyed hangulatú rajzfilm teremtette meg a család közös frissítőjének világát.

Nem kevésbé üdítő volt a filmhez készült dal sikere is. A terjedő népszerűség hatására
kb. 30 000-es online nézettségnél letölthetővé tettük a teljes számot.

A Step Out végül az MR2 slágerlistáján
2013-ban a 4. helyig jutott!

MKSZ Antiügynök

Posted by | | No Comments

A Magyar Kábelkommunikációs Szövetség megbízásából készült, társadalmi célú kampány a tévészpotok mellett rádióban is hallható volt, illetve ambient anyagokon
és a Facebookon is feltűnt.

A közösségi oldalon virtuális rendezvényt szerveztünk, ahol a kábeltévézők megünnepelhették, hogy az átállással semmi dolguk.

Ez volt a SEMMI dolgod Fesztivál 2013, ahol persze nem végig nem volt semmi.

NESCAFÉ 3in1 Brown sugar

Posted by | | No Comments

A barna nádcukor enyhén karamellás íze, valódi kávéval. A Nescafé 3in1 különlegességét outdoor poszterek és rövid tévészpot mutatta be, benne az AMOEBA formáció ehhez
a kampányhoz írt dalával.

A reklámfilm mellett a teljes videóklipet is elérhetővé tettük; simogató érzés elmerülni
a lágy dallamokban és lenyűgöző képekben.

Apenta Ez nem egy sima víz!

Posted by | | No Comments

Az Apenta Vitamixx többet tud, mint az ízesített ásványvizek általában. Ezt egy örökmozgó család mutatja be nekünk, szárazon és vízen.
Ennyi energiával a forgatáson sem lehetett akadály: két vihar között néha kisütött a nap, és bemutathattuk, milyen egy nem sima bicikli vagy egy nem sima csónakázás a tizenkét fokos Dunán.

Dacia Duster

Posted by | | No Comments

A Föld lapos, a terepjárózás drága – a tévhitek azért vannak, hogy megcáfolják őket.

Az európai autógyártásban az utóbbi évek egyik legnagyobb sikersztoriját a Dacia produkálta. A történet egyik meghatározó szereplője a Dacia Duster, amely az árának köszönhetően a terepjárózás élményét a nagyközönség számára is elérhetővé tette.

A kommunikáció alapját adó tévéfilm nemzetközi adaptáció, a kampány egészének hatékonyságát pedig az elnyert bronz Effie-díj is tükrözte.

Groupama Kereten felüli értékek

Posted by | | No Comments

Mi van a zöld ajtó mögött?
Természetesen a Groupama Garancia biztonsága, ahogy az látható a több kommunikációs hullámot megért tévészpotjainkban.

És mi van akkor, ha a gyarapodó értékek kinövik a régi lakásbiztosítás kereteit? A válasz erre a kérdésre is természetesen a biztonság zöld ajtaja mögött keresendő.

Maggi Gombócválasztás

Posted by | | No Comments

A nevem gombóc. Sonkás gombóc.

A Maggi tévészpotjában ízesített grízgombócok ajánlották magukat a levesünkbe. A márka tévés kommunikációja többnyire élőszereplős, a családot fókuszba helyező, így a 3D-animációval életre keltett gombócok új színt képviseltek.

De ki megy a levesbe? A snájdig sonkás,
a tudatos sokmagvas, vagy a csábító fokhagymás?

NESCAFÉ 3in1 Paranormál

Posted by | | No Comments

„Csak segített önéletrajzot írni…”

A Nescafé 3in1 instant kávé kampánya megmutatja, milyen az, amikor már vészesen leeresztünk. És azt is, amikor egy bögre Nescaféval végre visszatérünk az életbe.

A paranormális jelenségeket rögzítő tévészpot egy újrapozicionálás részeként segített közelebb vinni a márkát a filmben látható korosztályhoz.